Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, Perfect Bijoux (prin societatea HFB Boutique srl) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Cum procedez daca doresc anularea comenzii?

Orice comanda poate fi anulata pana in momentul procesarii si transmiterii coletului spre livrare. Practic acest moment coincide cu primirea unui e-mail, la adresa indicata de dvs., prin care sunte informat de procesarea si livrarea comenzii. Din pacate, nu mai putem anula comanda din momentul in care coletul a intrat in posesia firmei de curierat. 

Cum recuperez suma de bani, in situatia anularii comenzii?

Suma de bani va fi returnata astfel:

  • daca ati achitat prin transfer bancar: in termen de 48 h, printr-un transfer bancar in contul dvs.
  • daca ati achitat prin PayPal: restituirea sumei de bani poate dura 3-5 zile
  • daca ati achitat prin card, dar printr-o alta modalitate decat PayPal, atunci trebuie sa aveti in vedere ca dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de
    politica acesteia.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

  
  


  
  

  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?





  

  
  


  

Marturiile clientilor

 

Colier lung Floarea Lunii Buna ziua. Am primit colierul si nu stiu ce cred altii dar pentru mine e splendid. Se asorteaza aproape cu orice si nu ma...

Corina Antal (Neamt)

Vezi mai multe marturii