Mesaj pentru clienti referitor COVID-19

Stimate Client,

Suntem atenti la ceea se intampla astazi, in jurul nostru, si dorim sa va asiguram ca ramanem alaturi de dumneavoastra, ca si pana acum! Vom continua sa onoram toate comenzile plasate in magazinul nostru online, comertul online fiind un domeniu dezvoltat pe un model de activitate la distanta.

Este important de precizat ca, in conformitate cu informatiile oficiale existente la nivel international, nu exista risc de infectare nici pentru angajati si nici pentru beneficiarii expeditiilor, prin intermediul coletelor sau plicurilor expediate.

Pentru siguranta dumneavoastra, va recomandam, daca este posibil, sa apelati la optiunea platii online a comenzilor, pentru a limita incasarile de numerar. In acest sens Perfect Bijoux pune la dispozitie 4 modalitati sigure de plata cu cardul: MobilPay, PayPal, EuPlatesc si PlatiOnline.

Intr-adevar, in comertul online relatiile cu clientii sunt intermediate de firmele de curierat, in cazul nostru Fan Courier. In acest sens, am primit asigurari, ca angajatii companiei Fan Courier, care interactioneaza cu publicul, vor folosi masti de protectie si manusi, acolo unde situatia o impune.

Programul de lucru al Departamentului de Vanzari si Suport Clienti nu a suferit nicio modificare, asadar ne puteti contacta, ca si pana acum, folosind aderesele de e-mail si numarul de telefon direct pe care le regasiti mai jos:

Email: comenzi@perfectbijoux.ro | contact@perfectbijoux.ro

Telefon: 0727.89.93.89

Suntem convinsi ca actionand responsabil, respectand toate cerintele de preventie, putem contribui fiecare la diminuarea oricarui risc de prelungire a acestei situatii influentate de numeroase incertitudini!


Toate cele bune!

Cu respect, Echipa Perfect Bijoux

Comentarii